dissabte, 18 de juny de 2011

ORLES INFANTILS



5 comentaris:

  1. M'agradaria fer l'orla de les girafes, amb la classe del meu fill. On puc trobar el fons? sense els alumnes?

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una composició que vaig fer jo mateix.

      Elimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Em podríes dir on puc trobar els arbres, la valla i els núbols?
    el meu correu es montse.jnetm@gmail.com

    ResponElimina
  4. Hola...soy maestra de infantil y este año se gradua mi clse.Estoy buscando un modelo de orla de elefantes.He visto la tuya y me ha encantado.Te importaría pasarmela para que pueda mofificarla? Me harías un gran favor porque no encuentro ninguna.Muchas gracias por adelantado.Mi mail es raquelmat22@hotmail.com

    ResponElimina