diumenge, 2 de gener de 2011

Últim partit de l'any

El dia 30 de desembre vaig jugar l'últim partit del 2010, anava amb moltes ganes ja que necessitava la victòria per no baixar en el rànquing, doncs bé, va ser un autentic fracàs. No m'entrava res i cada vegada que picava la bola la picava amb més por i així és impossible jugar bé. En un moment ja tenia un marcador en contra de 1-4 i això encara em capficava més, jugava només a passar la bola per sobre la red i evidentment aquest no es el meu joc i així em va anar. Quant ja vaig donar el partit per perdut i em vaig treure la pressió de sobre tot va anar molt millor, ja deixava anar el braç, la bola corria més i ja em sentia molt més a gust podent fer el meu joc.

El resultat final del partit 4-7, el dia que trobi la manera de jugar sense pressió les coses aniran molt millor de moment toca patir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada