dimecres, 12 de gener de 2011

O em poso en forma o...

Avui tenia el primer partit de l'any, jugava  contra un jugador d'un rànquing inferior al meu i havia de guanyar.
He començat bé, dominant i picant fort la bola i de seguida anava guanyant 3-0. En el canvi de pista m'he despistat i he començat a fallar boles tontes. Ja hi som he pensat,
 m'he començat a pressionar jo solet, el tio no era res de l'altre dijous però anava passant boles, i jo, tot i anar guanyant cada cop estava més incòmode.
 De cop i volta ja anava perdent 3-4, no entenia res i cada cop estava més cansat. Hi havia moments que la raqueta em pesava el triple.
En el 5-5 estava marejat hi tot, no podia ni picar la bola però havia d'aguantar com fos. Hem arribat al 6-6 i per tant tie-break. Practicament m'arrossegava per la pista, només volia que acabes el partit, Al final 9-11, m'ha guanyat, un desastre, estic molt emprenyat i a sobre em fa mal tot.
Demà torno a jugar a les 18:30h. A veure com m'aguanten les cames.
Ara un bon sopar, la victòria del barça, espero, i a dormir que demà serà un altre dia molt llarg.
Apa doncs bona nit i tapa't. Força Barça!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada