dissabte, 8 de gener de 2011

Ja em trobo millor


 Avui m'he llevat més tard del normal, però em trobo molt millor que aquests darrers dies.
Faig cafè, com cada dia, però avui ja noto l'aroma que desprèn en sortir, bon senyal. Encenc una cigarreta I el coll ja no em pica I en noto el gust. Un altre bon senyal es que he engegat l'ordinador I el primer que he fet es posar música. Sr, Mark Knopfler, quin gran guitarrista.
Llegeixo quatre titulars del diari I els articles del meu pare que ara feia dies que no llegia. Bé, tot plegat ja a fet el seu curs, tres dies de pujada I ara ja, els dos de baixada, els constipats sempre són iguals, prenguis el que prenguis.
Dilluns tornem a la normalitat laboral amb la il.lusió que aquest any sí. Ha de ser el meu.
Dilluns comença la pre inscripció del curs Qualifica't.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada