dilluns, 27 de desembre de 2010

El partit

Ahir la cosa pintava malament d'entrada. Les pistes de terra estaven glaçades per culpa de les baixes temperatures d'aquests dies. Si volíem jugar ho havíem de fer a les pistes ràpides de greenset. Em feia por perquè feia dies que no jugava, havia estat malalt i havíem tingut el Nadal pel mig, però en tenia ganes.
Vaig començar molt fort, tot entrava, i de seguida em vaig posar amb un 4-0. Com sempre passa en aquests casos et relaxes, i per culpa d'aquest relax i de la mala condició física em van remuntar el partit. Quant anàvem 5-5 se'ns va acabar el temps ( 1h ). i es clar el partit s'havia d'acabar. Després de vint minuts d'espera ens van donar una altre pista per poder acabar, vaig intentar tornar a sortir molt fort com al principi del partit i la cosa va anar bé. 7-5 i cap a casa.
 Avui em fa mal tot, no recordava que la pista ràpida et malmet totes les articulacions.
Bé això ha estat una prova, si me'n surto seguiré penjant cròniques dels partits de rànquing que vagi jugant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada